Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Το τρίτο ημίχρονο της συνάντησης


 
Με τις δηλώσεις των δύο προπονητών αμέσως με τη λήξη του ματς, συνεχίστηκε το τρίτο ημίχρονο της αναμέτρησης, που ήταν εκ διαμέτρου αντίθετο για τα δύο στρατόπεδα.

Το κοινό σημείο των δύο αντίπαλων τεχνικών είναι πως η ομάδα που κέρδισε ήθελε περισσότερο τη νίκη και αυτό το απέδειξε εντός του αγωνιστικού χώρου.

Ας δούμε αναλυτικά τα όσα είπαν μιλώντας αποκλειστικά στο επίσημο ιστότοπο του συλλόγου μας.

 
Ανδρέας Λέτσιος (προπονητής Καστοριάς) : <<Οι παίκτες μου έδωσαν τα πάντα μέσα στο γήπεδο και με αυτό που κατάφεραν έγραψαν ιστορία! Η νίκη τους αξίζει πέρα για πέρα με το πάθος και την αποφασιστικότητα που έβγαλαν στο παιχνίδι.

Κέρδισαν διαιτητές και αντιπάλους, αποδεικνύοντας πόσο μεγάλοι παίκτες είναι!

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου. Δε θα πρέπει ωστόσο να επαναπαυόμαστε, γιατί έχουμε μπροστά μας ένα εξίσου δύσκολο και καθοριστικό ματς.

Είμαι βέβαιος πως θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να πάρουμε τη νίκη στο ματς της Τετάρτης και να σωθούμε, πανηγυρίζοντας με τον κόσμο μας τη παραμονή!

 
 
Βασίλης Παπαδόπουλος (προπονητής Κοζάνης) : << Δεν έχω να πω πολλά για το παιχνίδια. Θέλω να δώσω τα θερμά συγχαρητήρια μου στους παίκτες της Καστοριάς που πίστεψαν στους εαυτούς τους και πέτυχαν κάτι που έμοιαζε αδύνατο.

Το ήθελαν περισσότερο το ματς και αυτό φάνηκε ξεκάθαρα. Εκείνη είναι και η βασική αιτία που χάσαμε. Αντιμετωπίσαμε μια πολύ καλή και αξιόλογη ομάδα που απέδειξε σήμερα πως αξίζει να παραμείνει στη κατηγορία.

Της το εύχομαι γιατί είναι ιστορική ομάδα και το ελληνικό ποδόσφαιρο την έχει ανάγκη. Από εκεί και πέρα εμείς (η Κοζάνη) θα κερδίσουμε τη Τετάρτη ώστε να σωθούμε και μαθηματικά και από εκεί και πέρα θα ξεκινήσει ο σχεδιασμός για την επόμενη αγωνιστική περίοδο! >>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου