Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Στα ερυθροκίτρινα ο Δημήτρης Λαζαρίδης!



<< Ο ΑΓΣΚαστοριάς βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την απόκτηση του  Δημήτρη Λαζαρίδη. Ο πολύπειρος ποδοσφαιριστής συμφώνησε με την ομάδα μας και αποτελεί επίσημα μέλος της ερυθροκίτρινης οικογένειας, από σήμερα έως και το φινάλε της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου.>>

Το μπαμ της τελευταίας στιγμής πραγματοποίησε η Καστοριά που έδωσε τα χέρια με το Δημήτρη Λαζαρίδη και ενέταξε στο δυναμικό της το 33χρονο μέσο που με την αδιαμφισβήτητη ποιότητά και εμπειρία του θα βοηθήσει σημαντικά στο σχεδιασμό της ομάδας και τους στόχους που αυτή έχει θέσει.

Επιστροφή λοιπόν σε γνώριμα λημέρια για το 33χρόνο πλέον άσσο, που ξεκίνησε τη πολλά υποσχόμενη καριέρα του στο ιστορικό σωματείο έχοντας αγωνιστεί στους <<γουναράδες>> τη διετία 1997-1999 και συνεπώς είναι γνώριμος στα στέκια του φίλαθλου κοινού.

Ενδιάμεσα ο Λαζαρίδης πραγματοποίησε λαμπρή σταδιοδρομία φορώντας τις φανέλες: Βέροιας, Δόξα Δράμας, Κοζάνης, Αναγέννησης Καρδίτσας, Λαμίας, Πρέβεζας, Τηλυκράτη Λευκάδας και Αναγέννηση Εράτυρας με το κοντέρ στη Τρίτη Εθνική κατηγορία να αγγίζει το αξιοζήλευτο νούμερο των 146 συμμετοχών με 13 γκολ στο ενεργητικό του.

Ο πολύπειρος άσσος που αγωνίζεται στο χώρο της μεσαίας γραμμής αναμένεται να αποτελέσει ένα σημαντικό γρανάζι στη μηχανή του Ανδρέα Λέτσιου, που όπως επισήμανε στον επίσημο ιστότοπο της ομάδας, αισθάνεται απόλυτα ικανοποιημένος με τη προσθήκη αυτή.

Ας δούμε όμως τι δήλωσε ο ίδιος πρωταγωνιστής μετά την επίτευξη της συμφωνίας και κατά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου:

<< Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω έπειτα από 14 ολόκληρα χρόνια στην ομάδα όπου υπέγραψα το πρώτο μου επαγγελματικό συμβόλαιο και ελπίζω να τελειώσω εδώ τη ποδοσφαιρική μου καριέρα!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διοικούντες της Εράτυρας που επί 1,5 χρόνο είχαμε άψογη συνεργασία και σεβάστηκαν στο ακέραιο την επιθυμία μου να αποχωρήσω στα μέσα της σεζόν, προκειμένου να γυρίσω στη Καστοριά.

Αφήνω πίσω μου μια καλή οικογένεια και έρχομαι σε μια εξίσου καλή. Ακόμα θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους εκείνους που μου έδωσαν τη δυνατότητα να αγωνιστώ ξανά στη Καστοριά και υπόσχομαι να δώσω το καλύτερο μου εαυτό και να κάνω ότι περνά από τα πόδια μου για να τους δικαιώσω για αυτή τους την επιλογή! >>

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου